logo
اینجا همه چیز مثبته
تیم انرژی مثبت All Positive Here متشکل از تیم طراحی محصولات انرژی مثبت، تیم مجرب روانشناسی و محقق در زمینه موفقیت های شخصی و اجتماعی است.
allposetivehere.site@gmail.com

وبلاگ

allpositivehere / وبلاگ  / پنج گام عملی برای تغییر زندگیتان

پنج گام عملی برای تغییر زندگیتان

 حتما بخوانید و عمل کنید تا تغییر در زندگیتان را ببینید

دکتر (جو دیسپنزا ) یک متخصص آمریکائی در نقش و عملکرد  مغز انسان است. او نویسنده کتاب (ذهن خود را رشد دهید ) می باشد.
۱.اول از همه در برنامه هایتان زمانی را دور از زندگی پرمشغله تان بگذرانید و ارتباطتان را با محیط اطراف قطع کنید. موبایل، تلویزیون و کامپیوترتان را خاموش کنید و در جایی آرام بنشبنید و برای لحظاتی چشمانتان را ببندید.

۲. چند نفس عمیق بکشید و توجهتان را به خودتان معطوف کنید. وقتی توجهتان را به لحظه حال متمرکز میکنید، انرژی بیشتری خلق میکنید.
طبیعی است که ذهن شما در مورد آینده و گذشته سرگردان باشد. باید از این موضوع آگاه باشید، روی خودتان کار کنید و به لحظه حال برگردید. وقتی در زمان حال هستید خلاق تر هستید.(گام ١ و ٢ همان مدیتیشن یا مراقبه است)

۳. از خودتان بپرسید به جای اینکه با خاطرات گذشته درگیر باشم میتوانم با چه تصاویری از خواسته هایم به وضوح بیشتری در مورد آیندهام برسم؟ برای پاسخ دادن به این سوال زمان بگذارید. واقعا از زندگیتان چه چیزی میخواهید؟ شروع کنید به احساس کردن آینده تان و تا زمانیکه آنها را احساس نکردید دست نکشید.
زمانی که شروع به جواب دادن این سوال میکنید یعنی در حال تغییر ذهنتان هستید.

۴.در ذهنتان مرتبا تکرار کنید که دوست دارید به چه کسی تبدیل شوید؟ از لحظه ای که چشم باز میکنید، انتخابهایی که میکنید، تصمیماتی که میگیرید، قدمهایی که باید بردارید همه ی اینها را بارها و بارها با خودتان مرور کنید.

۵. شما نمیتوانید با زندگی گذشته وارد آینده شوید. تصمیم بگیرید چه افکاری را نمیخواهید با خودتان به آینده ببرید؟ آنها را یادداشت کنید. افکاری مثل :من نمیتوانم،خیلی سختهام ،من هرگز تغییر نمیکنم،از فردا شروع میکنم،مشکل من چیه،تقصیر اون بود.
تصمیم بگیرید چه رفتارها، برخوردها یا عادتهای ناخودآگاهی را باید تغییر دهید؟ چگونه حرف میزنید؟ مدام اعتراض میکنید؟ سرزنش میکنید؟ عذر و بهانه می آورید؟ برای خودتان تاسف میخورید؟

همچنین باید تصمیم بگیرید چه احساساتی را نمیخواهید بیشتر از این با خودتان داشته باشید؟ یعنی اگر میخواهید به توانگری برسید باید ببخشید، اگر میخواهید سالم باشید، نباید ناامنی یا ترس را با خود حمل کنید. چون شما در حال ساختن شرایط جدیدی برای ذهن و زندگیتان هستید. اگر هر روز این کار را انجام دهید، زندگیتان تغییر میکند.تغییر هر کدام از این فاکتورها زندگی شما را تغییر می دهد.

میلاد اصغرنیا

بدون دیدگاه

ارسال یک نظر