logo
اینجا همه چیز مثبته
تیم انرژی مثبت All Positive Here متشکل از تیم طراحی محصولات انرژی مثبت، تیم مجرب روانشناسی و محقق در زمینه موفقیت های شخصی و اجتماعی است.
allposetivehere.site@gmail.com

وبلاگ

allpositivehere / وبلاگ  / تکمیل پازل زندگی

تکمیل پازل زندگی

تاحالا به پازل ها دقت کردین؟ تکه های کوچیکی که کنار هم قرار می گیرن و هم رو کامل می کنن و یواش یواش یه تصویر بزرگ تر رو میسازن. شاید حتی وقتی از نزدیک بهشون نگاه کنیم متوجه طرح خاصی نشیم اما با کمی فاصله گرفتن تصویر نهایی و کامل رو میبینیم. برای اینکه این تصویر کامل باشه لازمه تمام قطعات پازل باشن، حتی اگر یکیشون هم نباشه تصویر نهایی ناقص به نظر میاد و جای خالی اون یکی مشخصه.

heart3

زندگی ما همچون یک پازل است، هر تلاشی که امروز می کنیم، هر قدم کوچیکی که بر میداریم، یک قطعه از پازلی هست که قراره تصویر نهایی از زندگیمون رو بسازه. برای تک تک این تلاش ها باید ارزش قائل بشیم و برای کوچیک ترین موفقیت ها هم جشن بگیریم.

heart3

برای موفق شدن در مقابل چالش های زندگی باید با تمام توان تلاش کنیم. این که در نهایت حتما پیروز بشیم مهم نیست،  چون همین شکست ها بهترین معلم های ما هستن و بهمون یاد میدن که در چه زمینه هایی باید بیشتر سعی کنیم و خودمون رو اصلاح کنیم. یادتون باشه که موقع حل کردن پازل، وقتی جای یک قطعه رو پیدا نکردیم اون رو دور نمیندازیم، چند بار تلاش می کنیم تا در نهایت جای درستش رو پیدا کنیم.

کوچک‌ترین اجزاء زندگی هیچ‌کس را نادیده نگیریم. یاد بگیریم برخی اجزا هرقدر کوچک می‌تواند برای بسیاری مهم و ارزشمند باشد. سعی کنیم هرگز فراموش نکنیم زندگی مجموعه‌ای است از همین قطعات کوچک که هرکدام نباشد پازل زندگی کامل نمی‌شود باید به کوچک‌ترین قطعه نیز احترام گذاشت. از آن روز ارزش زندگی را بیشتر خواهیم دانست و سعی خواهیم کرد به هر جزء آن احترام گذاشته و قدرش را بدانیم.

میلاد اصغرنیا

۱ ديدگاه

  • تربچه

    ۷ , آبان , ۱۳۹۹ ۳:۰۲ ب٫ظ
    پاسخ

    کاملا درسته??

ارسال یک نظر